Poradna ukončila činnost. Autor blogu se stal advokátním koncipientem a advokátní předpisy mu neumožňují poradnu provozovat.

pondělí 26. července 2010

Výše výživného pro nezletilé dítě

Rodič dítěte má povinnost přispívat na výživu. Pokud rodiče nezletilého dítěte spolu nežijí, určí výši výživného soud anebo schválí dohodu rodičů o výši výživného (§86zákona o rodině 94/1963 Sb.). Zákon tímto ustanovením chrání dítě před nevýhodnými dohodami na jeho účet. Je totiž důležité si uvědomit, že platby výživného nejsou majetkem druhého rodiče, ale majetkem dítěte, který druhý rodič pouze spravuje. Proto rodič-neplatič de iure neokrádá svého expartnera, ale přímo své dítě.

Výše výživného není určena žádnou procentní částkou z příjmu a ani by to podle mého názoru nebylo šťastné. Zákon stanoví pro určení výše výživného několik kriterií je na soudu (na člověku a ne na stroji), aby je promítl do konkrétní situace.

§85 odst.2 zákona o rodině 94/1963 Sb.
"Oba rodiče přispívají na výživu svých dětí podle svých schopností, možností a majetkových poměrů. Dítě má právo podílet se na životní úrovni svých rodičů."


Základním kritériem je tedy životní úroveň. Zákon jasně říká (a zní to docela rozumně), že dítě má právo na vzásadě stejnou životní úroveň jakou má jeho rodič. Životní úrovní je myšleno zjednodušeně, kvalita bydlení, starvování, ošacení, koníčky, volný čas, dovolená atd. Dalšími kritérii jsou schopnosti, možnosti a majetkové poměry rodiče. Pokud tedy rodič má možnosti a schopnosti vydělávat, ale přitom tak z vlastní nečiní, nemá to vliv na jeho povinnost platit výživné. Soud tedy vpodstatě nehodnotí kolik rodič ve skutečnosti vydělává, ale kolik je v daném místě a čase a se svou kvalifikací schopen vydělat. Skutečný příjem má být pouze vodítko. Kritérium majetkových poměrů zase brání tomu, aby se vyživovací povinnosti vyhnul majetný rodič, který sice nevykazuje žádné příjmy, ale přitom má velký majetek.

Kriteria na straně rodiče (plátce) doplňuje kriterium na straně dítěte (příjemce). Jsou jím odůvodněné potřeby dítěte. Některé děti mohou být více potřebnější než jiné - např. ze zdravotních důvodů, ale může jít také o zvýšené náklady na dopravu do školy, náročný koníček talentovaného dítěte apod.

Soud by tedy měl zvážit souhrn všech těchto kritérií a na jejich základě stanovit výši výživného ad hoc pro konkrétní případ. Nelze tedy paušálně říct kolik by výživné mělo být.

Toto soudem stanovené, potažmo schválené výživné je pak exekučně vymahatelné a jeho neplacení je trestným činem.

Při pozdější změně poměrů lze novým soudním rozhodnutím výživné snížit nebo zvýšit (§99 zákona o rodině). Návrh k soudu může podat matka i otec, ale i samo dítě (nezletilé např. prostřednictvím opatrovníka). U nezletilých dětí může soud změnit výživné i bez návrhu.

35 komentářů:

  1. Dobrý den! S manželkou nežiji pomalu rok ve společné domácnosti,máme spolu 3.děti 18,17 a 8 leté syny. Jsem hlášen na ÚP bez nároku na podporu ,nemohu sehnat práci,nemám žádný příjem.Na děti přispívám měsíčně dle možností menší peněžní částkou. Živí mně přítelkyně. Minulý týden proběhl soud o svěření do péče a určení vyživovací povinosti.Děti soud svěřil do péče matce a mě vyměřil výši výživného...1800 na nejstaršího-po dobu pokud si nenajde práci,na prostředního syna 1500 a na nejmladšího 1200 Kč,-+doplatit každému 5.měsíců zpět.Zjímalo by mně zda jsou nějaké tabulky či podle čeho se výživné stanovuje! Bydlím s přítelkyní v podnájmu a veškeré náklady s tím spojeny jsou na ní. Nevím z čeho mám vzniklý dluh na výživném doplatit, natož z čeho bych měl platit měsíční alimenty.Prosím můžete mi poradit?F.Matějka Vysočina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. neremcej a najdi si práci. že Vám není hamba nechat se živit ženskou a mít jinde 4 děti? to jí to nevadí?

      Vymazat
  2. Dobý večer,
    všechno, co je popsáno v článku, stále platí. Čili žádné tabulky, ale podle schopností, možností a majetkových poměrů rodiče v kombinaci s odůvodněnými potřebami dítěte. Soud je od toho, aby tyto věci posoudil. V odůvodnění rozsudku by mělo být, jak soud posoudil konkrétně Vaše schopnosti, možnosti a majetkové poměry a potřeby Vašich dětí a jak z nich dovodil výši výživného. Pokud jsou věci tak, jak je popisujete, tak je podle mého názoru vhodné se odvolat a zajistit si lepší obhajobu. Jiné řešení by mohla být soukromá domluva s matkou na odkladu splátek do doby než si najdete práci - nemělo by být v jejím zájmu Vás finančně zničit, protože pak byste nemohl platit vůbec. Nic kloudnějšího Vám takto na dálku asi neporadím.

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den , mám dotaz manžel nás opustil , já jsem na mateřský a defatko nemám žádný příjem , jen by mě zajímalo jestli má manžel povinnost vyživovat také mě jako nezaopatřenou manželku která je bez příjmů a na mateřský. A jestli je povinen mi také platit podnájem . Děkuji za odpověd Pavla Brno

    OdpovědětVymazat
  4. Dbrý den, započítává se prodej bytu a garáže do příjmu?bÝVALÁ ŽENA PO MNE CHCE NA 17LETOU DCERU 4000.KČ+50000 ZA 3ROKY NAZPĚT.pRODALA BYT ,GARÁŽ ,MÁ LUXUSNÍ DŮM ,AUTO ,PŘITOM PRACUJE VE FIRMĚ SVÉ MATKY ZA MINIMÁLNÍ MZDU,JEJÍ MANŽE V AUTOMOBILOVÉ DOPRAVĚ ,TAKTÉŽ ZA MIMIMUM. jÁ JSEM PODRUHÉ ŽENATÝ,ŽENA MÁ SYNA 18LET,BEZ ALIMENTŮ ,NEBOT OTEC JE VEVÝKONU TRESTU.,sPOLU MÁME 11 SYNA,OBY PRACUJEME,DÁ SE U SOUDU PROKÁZAT,JAKÝ MÁ MA BÝVALA ŽENA OPRAVDOVÝ PŘÍJEM?pOKUD ANO,KAM SE OBRÁTIT?

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den,dnes na sociálce dceři řekli že když bydlí u nás(rodičů) a otec dětí neplatí výživné,máme povinnost živit dceru i děti my-já i dcera jsme bez práce vedené na ÚP.Z manželovi výplaty živíme sebe a nezletilého syna,dceři hradíme náklady na bydlení.Manžel vydělává 13000,KČ,jak máme splácet dům,elektřinu,vodu,topení...Neměla by náklady na výživu dceřiných dětí hradit i rodina jejich otce?

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den,
    Náš bývalý zaměstnanec měl exekuci na plat z důvodů neplacení výživného na děti. Řádně jsme mu z platu odečítali co šlo. V srpnu zrušil pracovní poměr. My jsme u soudu nenahlásili,že už dotyčný u nás nepracuje a teď po nás dotyčného bývalá manželka požaduje náhradu ve výši 10.000.-Kč. Dotyčný ale hned nastoupil do jiného zaměstnání. Má na to právo??? My máme platit na jeho děti?

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý den, chci se zeptat na pár věcí ohledně placení výživného na zletilé dítě. Je mi 21 let a jsem studentkou VŠ prezenční formy studia. Můj otec na mě stále platí alimenty, chodí přímo na mě a zatím je v dobré finanční situaci, takže by nic nemělo ovlivnit jeho schopnost platit na mě. Chci se zeptat: Pokud se provdám, ale stále budu studentkou VŠ, pokračuje jeho povinnost platit na mě nebo s mým sňatkem zaniká, ať jsou další okolnosti jakékoli?
    Další dotaz: Pokud bych se stala svobodnou matkou, musí na mě pořád platit?
    Děkuji za seriózní a pravdivou odpověď.

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrý den, mám dotaz k výpočtu výživného. Přitel má min. mzdu 7500,-Kč a dostává diety cca 600euro, jelikož momentálně poslán na práci do německé firmy. Je možné aby u soudu považovali diety za plat? Děkuju.

    OdpovědětVymazat
  9. dobrý den už 3 roky žiju s přítelem a on platí výživné,během tech tří let jsme se dostaly do finančních potíží.je tu možnost že by mohl požádat o snížení??dekuji za odpovědˇ.

    OdpovědětVymazat
  10. prosím poradí mi děkdo co můžu dělat když mi bývalí partner neplatí výživné. dluží mi už víc jak 40 tisíc.zaplatí vždy v lhůtě 3-4 měsíců abych nemohla podat trestní oznámení. exekuci dát nemůžu protože je na pracáku a bere minimum ale já vím že si vydělává bokem a myslím že slušně ale to mu nikdo nedokáže.co můžu dělat?

    OdpovědětVymazat
  11. odpověď na Anonymní z 26. března 2011 13:43
    (z www.vyzivne.info)

    Vyživovací povinnost rodičů k dětem trvá do té doby, než jsou děti schopny se samy živit. Schopnost samostatné obživy dítě získává tím, že si po absolvování studií nebo jiné přípravy na budoucí povolání najde odpovídající pracovní uplatnění. V zákoně o rodině není uvedena žádná věková hranice, kterou by vyživovací povinnost rodičů k dětem byla omezena. Věková hranice 18 let je významná pouze v tom smyslu, že do dovršení zletilosti dítěte může být zahájeno řízení o určení výživného u soudu i bez návrhu, zatímco po dosažení zletilosti je soudní řízení zahájeno pouze na návrh oprávněného - zletilého dítěte. Přitom platí, že výživné pro nezletilé dítě může soud podle vlastní úvahy proti požadované částce zvýšit, popř. snížit, u zletilého potomka je však vázán žalobním návrhem. Rozhodující nutně není ani dosažení věku 26 let - tato hranice se uplatňuje pouze při výplatě dávek státní sociální podpory.

    Jestliže dítě uzavře manželství, vznikne vyživovací povinnost mezi manželi, přičemž vyživovací povinnost rodičů k tomuto dítěti zaniká. Pouze v případě, že jsou např. oba manželé studenti, zůstává podpůrně zachována vyživovací povinnost rodičů.

    OdpovědětVymazat
  12. rada jiného čitatele25. července 2011 v 11:32

    odpověď na jana z 14. března 2011 14:20

    pravda je, že při nemožnosti rodičů hradit potřeby svého dítěte, povinnost přechází na rodiče rodičů, čili prarodiče.....rozhodně by vyživovací povinnost otce měli suplovat jeho rodiče, čili prarodiče dítěte z otcovi strany a ne rodiče matky(prarodiče dítěte z matčiny strany) když je dítě ve výchově matky, která bydlí u rodičů.....ale určitou vyživovací povinnost samozřejmě máte k vnukovi i vy, pokud dcera nemůže výživu hradit sama, tu ztělesňuje i to, že ji poskytujete ubytování...ale vy máte vyživovací povinnost rozhodně v menší míře než roditě otce dítěte, neboť matka dítěte o dítě osobně pečuje, kdežto otec ne

    OdpovědětVymazat
  13. rada jiného čitatele25. července 2011 v 11:38

    http://www.rozvodovaporadna.cz/stanoveni-vyse-vyzivneho

    zde určitá tabulka je, nevím do jaké míry z ní soudy vycházejí, ale určitým vodítkem by mohla být, např. při určení výše výživného nepečujícího rodiče v dohodě rodíčů

    OdpovědětVymazat
  14. rada jiného čitatele25. července 2011 v 11:42

    odpověď na Anonymní z 26. května 2011 18:08

    exekuce může postihovat i jiné "hodnoty" než jen mzdu, čili má-li otec dítěte(bývalý přítel)byt, auto či movitý majetek(televizi, počítač atd.) může se exekuce provést prodejem nemovitých/movitých věcí....

    OdpovědětVymazat
  15. rada jiného čitatele25. července 2011 v 11:45

    odpověď na Anonymní z 18. května 2011 18:29

    Ano je, jak je psané v úvodním příspěvku, když se změní poměry, ze kterých soud při určování výživného vycházel, je možné žádat soud o snížení výše výživného, pokud se nedohodnete s matkou dítěte.

    OdpovědětVymazat
  16. rada jiného čitatele25. července 2011 v 11:48

    odpověď na Anonymní z 12. dubna 2011 20:20


    Pokud vím, tak se posuzuje "životní úroveň" a ne jen mzda(plat) rodiče, takže jde o celkový příjem a majetek (případně i závazky) rodiče, který má výživné platit a ne jen hotovost, kterou dostává každý měsíc na ruku..určitě se tedy započítávají i diety

    OdpovědětVymazat
  17. rada od jiného čitatele25. července 2011 v 12:02

    odpověď na Anonymní z 21. března 2011 11:16

    doporučuju pročíst § 293-296 občanského soudního řádu

    Vy jako zaměstnavatel máte povinnost informovat soud o tom, že už u Vás osoba z jejíhož platu je nařízen výkon rozhodnutí(exekuce), již nepracuje.....pokud jste to neoznámili, mohl díky tomu matce jeho dítěte vzniknout škoda a tu po Vás jako po, tom co škodu způsobil, může požadovat

    nejde tedy o to, že byste platili výživné na jeho děti, ale platíte za to, že jste nesplnili svou zákonnou povinnost dle § 295 odst. 2 občanského soudního řádu

    nárok jeho bývalé manželky se opírá o § 296 odst. 1 občanského soudního řádu

    pokud začal hned pracovat u jiného zaměstnavatele tak by mohla být dána odpovědnost i nového zaměstnavatele - měl povinnost dle § 294 odst. 1....to už zhodnotí soud dle znalosti celého skutkového stavu

    OdpovědětVymazat
  18. Dobrý den,mám kvám takový dotaz.Mám 15letého syna a ted jde na střední školu.Bývalý přítel mi na něj platí 500kč soudem určené,ale jak šel do první třídy začal mi posílat 1000kč.CElkem jsme spolu vycházeli až do dneška.Já měla vdovský a sirodčí důchod na staršího syna ,ale jak dostudoval tak jsem o něj přišla,měla jsem našetřeno ale ted už finance došli a prosila jsem ex přítele jestli by mi nepomohl a nenakoupil semnou na půl synovi věci do školy.Řekl ne a tak jsem se rozhodla zvyšit vyživné.Jenže dnes mi psal je vedeny na up už deset let a příjem socialky má 2100.Ale dvakrát ročně bere syna na drahe luxusní dovolene ale mě by ted víc bodlo kdyby mi spíše pomohl finančne má drahe auto ale vim že má nějake kšefty ale to mu nedokáži.Před rokem mu umřel otec a říkal že to zdědil a že se to nepočítá do příjmu.Já pracuji pořád i o víkendu mám brigády jen nevím jestli si mám zažádat,on se mi směje že nic nedostanu a že se mi to ještě sníží.Syn ještě hraje fotbal už deset let všechno moc stojí,nechci se hádat jen at místo dovolené mi radě ji dá větší alimenty jo a já jsem celych devěd roku platila soukromou školu pojistku stravenky dva tisíce měsíčně jen ted nemám ten důchod a starší syn práci jen brigádu.Můžete mi odpovědět jestli to mám vůbec zkoušet,prosím vás?

    OdpovědětVymazat
  19. Dobrý den jesm osoba z důchodem který činí částku 399,- a můj zdravotní stav se nezmění ,a práci nelze najít otcové si jsou tohoto moc dobře vědomi a přesto požadují výživné po mě -tuto částku mám když si děti beru k sobě cesty bydlení strava ,je možnost žádat o neplacení vyživného pokud přiložím dokumentaci a mimo jiné dětem věci hračky atd kupuji dle svých možnosti děkují

    OdpovědětVymazat
  20. a kdy žádat o děti když důchod je na celý život a mé poměry k vychově mám zabezpečeny co se týká bydlení atd. mám šanci na děti nebot manžel a druh mají zaměstnání kdy s dětmi doma nejsou a nemůžou se jim věnovat co se týká školy a doprovodu na kroužky a parodiče mají věk kdy tytu funkci zastávat nemohou a jejich partnerky jsou poněkud maldšího věku kdy pojem děti a dítě vychovávat nevědí co je chtějí si užívat života

    OdpovědětVymazat
  21. prosimvas mužete mi někdo poslat vzor žádosti o alimenty.S přítelem jsme se rozešli a ani po naší dohodě na syna neplatí.všude na internetu jsou žádosti o zvýšení alimentů ale jak mužu neco zvysovat když nemam ani stanovenou částku.Jenifer.p@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Dobry den,chtela bych se jen zeptat,muj syn dokončil stredni školu a škola mu nabidla že si muže udelat jeste jeden vyučak v Nemecku,taže navstevuje stredni školu v Nemecku,je povinen otec dale platit alimenty,dekuji za odp.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak dlouho trvá vyživovací povinnost?

      Vyživovací povinnost rodičů k dětem trvá do té doby, než jsou děti schopny se samy živit. Schopnost samostatné obživy dítě získává tím, že si po absolvování studií nebo jiné přípravy na budoucí povolání najde odpovídající pracovní uplatnění. V zákoně o rodině není uvedena žádná věková hranice, kterou by vyživovací povinnost rodičů k dětem byla omezena. Věková hranice 18 let je významná pouze v tom smyslu, že do dovršení zletilosti dítěte může být zahájeno řízení o určení výživného u soudu i bez návrhu, zatímco po dosažení zletilosti je soudní řízení zahájeno pouze na návrh oprávněného - zletilého dítěte. Přitom platí, že výživné pro nezletilé dítě může soud podle vlastní úvahy proti požadované částce zvýšit, popř. snížit, u zletilého potomka je však vázán žalobním návrhem. Rozhodující nutně není ani dosažení věku 26 let - tato hranice se uplatňuje pouze při výplatě dávek státní sociální podpory.

      Jestliže dítě uzavře manželství, vznikne vyživovací povinnost mezi manželi, přičemž vyživovací povinnost rodičů k tomuto dítěti zaniká. Pouze v případě, že jsou např. oba manželé studenti, zůstává podpůrně zachována vyživovací povinnost rodičů.

      Vymazat
  23. dobrý večer, chtěla jsem se zeptat, mám 22 měsíční holčičku a celých 22 měsíců nežijí s jejím tatínkem. On se vyhýbal zápisu do RL a doposud není zapsán. Neplatí celé ty měsíce tedy 22 mesíců. Nevím jak pokračovat

    OdpovědětVymazat
  24. dobry den,je možne aby soud schvalil sniženi vyživneho otci,ktery je stihany za to že neplati vyživne,a je již v podmince?zažadal si o sniženi vyživneho,pořad neplati a dokonce dluži na vyživnem neco kolem 39000kc.a je moozne aby za nej platily vyzivne jeho rodice pokud u nich bydli a maji prijem,.on je na socialce a ma existencni minimum.dekuju z info

    OdpovědětVymazat
  25. dobry den,je možne aby soud schvalil sniženi vyživneho otci,ktery je stihany za to že neplati vyživne,a je již v podmince?zažadal si o sniženi vyživneho,pořad neplati a dokonce dluži na vyživnem neco kolem 39000kc.a je moozne aby za nej platily vyzivne jeho rodice pokud u nich bydli a maji prijem,.on je na socialce a ma existencni minimum.a uz nyni ma platit castku pouze 2300kc na obe deti)6a10let)dekuju z info

    OdpovědětVymazat
  26. mam pritele, ktereho vyuzila jeho bejvalka na to, aby si udelala decko a pak mu zdrhla s jinym chlapem. pritel to dite nikdy nevidel (bejvalka si to nepreje) a soud mu urcil ze musi platit alimenty. jak to je pokud by nebyl uveden jako otec v rodnem liste ditete - to by ty alimenty platit nemusel ne? pouze v pripade ze je tam uveden jako otec. a kdyz uz ty alimenty plati mel by mit narok to dite vidat a mit ho nekdy u sebe pokud si to preje ne? at se to bejvalce libi nebo ne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pokud je otec v rodnem listě,muže si soudně zažadat o to aby mohl mit ditě byt jen na vikend,žadat si musi v miste trvaleho pobytu ditete,na prislušnem soudě.a poku řadne plati vyživne.pokud neni zapsan jako otec v rodnem listě nema platit vyživne žadne...pokud je v rodnem liste musel pritel podepsat souhlas s otcvstvim,coz asi neudelala,pokud zdrhla a tudiž nemuže byt ani v rodnem listě..a pokud tam neni nemuže soud určit vyživne aby platil...

      Vymazat
  27. Dobrý den,mám dotaz,nevím co dělat.Můj bývalý přítel mi dluží dost peněz na výživném.Nechala jsem mu udělat exekuci na plat,hned jak dostal obsílku dal výpověď v práci a od t doby nepracuje.Rozsudek nabyl právní moci.Jednou za 4 měsíce mi pošle na dceru 400Kč.V minulosti už byl i za neplacení potrestán,stejně neplatí.Co mám dělat v takové situaci abych dostala celé soudem stanovené i dlužné výživné?Dcera chodí do 1 třídy a náklady jsou dost vysoké i když mám nového partnera,samozřejmě pracujícího.

    OdpovědětVymazat
  28. Dobrý den. Před 17ti lety jsem neuváženě přiznal otcovství. Poté jsem se dozvěděl, že jsem nebyl jediný potenciální otec. S toho důvodu jsem se s nimi nestýkal. Soud my určil alimenty a já platil. Ve svých 20 letech jsem si nedokázal uvědomit následky tohoto činu. Matka nezletilého je 1 rozvedená a má přítele. Její bývalý manžel s ní má podobný problém jako já. S mojí nynější ženou se 10 let snažíme zjistit určitost jejího tvrzení, že jsem otec. Již jsme se dvakrát obrátili na nejvyšší státní zastupitelství, kde jsme se dověděli, že to není v zájmu dítěte. U stání ohledně zvýšení výživného na to soud reaguje tím, že musí souhlasit matka nezletilého a to zase není v jejím zájmu. O zvýšení výživného žádá každé dva roky. Jak je možné že jí to prochází, MÁM JÁ VŮBEC NEJAKÉ PRÁVO, se domoct pravdy?
    Děkuji David

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobry den, mate pravo si zazadat o test otcovstvi. Pokud vyjde najevo, ze otcem nejste, upada Vam jakakoliv povinnost vuci diteti, pozadate si o vylouceni otcovstvi z rodneho listu ditete, avsak vyzivne ktere jste doposud platil Vam vraceno nebude. V pripade, ze testy prokazi, ze jste otcem ditete, jste povinen na toto dite vyzivne platit.

      Vymazat
  29. Dobry den,mela bych dotaz ohledne zadosti zvyseni vyzivovaci povinnosti na nezletilou dceru,ktera od zari nastupuje na stredni skolu a tim i vzrustaji jeji vydaje za skolni aktivity a pomucky.Jeji biolog.otec ma soudem stanovene vyzivne 2000 kc a po nasi vzajemne dohode posila 3500 kc mesicne.Kdyz jsem ho zadala o zvyseni,tak na to nikdy nereagoval,proto bych se chtela obratit na soud,jestli by byla moznost zvyseni vyzivneho na moji dceru,ale doslechla jsem se,ze by mu vyzivovaci povinnost mohly i snizit?tak jestli ma cenu zadost podavat.S dcerou jsem sama.Jeji vydaje za stredni skolu muzu samozdrejme dolozit.Dekuji Vam za odpoved.S pozdravem Martina.

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj, jmenuji se "Tina Petersen" Jsem z Odense v Dánsku. Byl jsem ženatý 9 let s Oliverem a oba jsme měli spolu dva (2) syny. Oliver byl můj milenec na střední škole, můj vysněný muž a já jsme ho milovali víc, než dokážou vyjádřit slova. Najednou můj manžel začal spát a dávat různé omluvy, proč se nemůže vrátit domů. Děti, které byly zvyklé být vždycky kolem svého otce, ho teď vidí ječmen. Začal mít vnější vztahy s jinými ženami a neuvažoval, jak se budou děti nebo já cítit.

    Celý můj svět byl otřesen a zdá se mi, že jsem ztratil jediného člověka, kterého jsem kdy miloval. To se ještě zhoršilo v okamžiku, kdy požádal o rozvod ... Snažil jsem se, co mohl, aby mu změnil názor a zůstal se mnou a dětmi, ale veškeré úsilí bylo marné. Prosil jsem a zkoušel všechno, ale nic nefungovalo.

    Průlom nastal, když mě někdo představil tomuto nádhernému, velkému kouzelníkovi, který mi nakonec pomohl ... Nikdy jsem nebyl fanouškem takovýchto věcí, ale prostě jsem se rozhodl neochotně vyzkoušet, protože jsem byl zoufalý a nezbylo mi na výběr ... Udělal zvláštní modlitby a použil kořeny a byliny ... Během dvou dnů mi Oliver zavolal a byl mi líto všech emocionálních traumatů, které mi způsobil, přestěhoval se zpět do domu a nadále šťastně žijeme jako jedna velká rodina. co úžasný zázrak doktor Zuzu udělal pro mě a moji rodinu. Pomohl mi také vyřešit můj problém s artritidou, se kterým se zabývám celá léta

    Představil jsem mu mnoho párů s problémy po celém světě a měli dobré zprávy ... Jsem pevně přesvědčen, že někdo tam potřebuje pomoc. Pro naléhavou pomoc jakéhokoli typu kontaktujte doktora Zuzu nyní prostřednictvím jeho e-mailu: doctorzuzutemple@gmail.com nebo WhatsApp ho na +2347013499818 a také kontaktujte doktora Zuzu na Viber prostřednictvím +2347013499818

    OdpovědětVymazat